۰۷ فروردین ۱۳۸۸

ایران من اینجاست








وقتی این تصویرهای زیبا و غرور آفرین را دیدم بی اختیار
این دوبیت را به پاس و به احترام ایرانیان آزاده ای نوشتم که کوههای بختیاری و مسجد سلیمان را پر از غرور وشادمانی کردند و نشان دادند که دوستداران زیبایی ، شادی ، رنگ ، شور ، رقص ، شعر و آزادی اند
و به یاد جهانیان آوردند که هرگز تسخیر و مسخ آئین سیاهپوشان و سیاهدلان و سیاهکاران ِروزگار نخواهند شد. ـ
و با صدای بلند اعلام کردند که ایران راستین همچنان زنده است و آزادگی و عشق و زیبایی و شعر و موسیقی و فرهنگ بخش جدایی ناپذیر حیات فردی و جمعی اوست !ـ
.........................................................................................................
درود بر عشایر این سرزمین که دل ایران راستین با آنان می تپد!ـ
.............................................................

ایران من اینجاست!ـ


مجموع دل و روح پریشان من اینجاست

پیوند رگ هستی و پیمان من اینجاست

اینجاست که ایرانی ام و شاد و سبکبال

پرورده این خاکم و ایران من اینجاست



............................................................

خبر همایش شاهنامه خوانی و گرد آمدن بسیاری از ایرانیان آزاده در این مراسم را دراینجا بخوانید