۲۵ فروردین ۱۳۹۱

خلیج فارس ، دریای خزر و خدایی ی خدا در ایران ! ـ






..................................................
خلیج فارس ، دریای خزر
و خدایی ی خدا در ایران !

زیر تصویر یک دختر ایرانی که تابلوی در دست داشت که بر آن نوشته شده بود: «وطن یعنی خلیج تا ابد فارس»، یادداشتی گذاشتم که روی این صفحه هم قرارمی دهم. مدت‌ها بود این سئوال برای من پیش می‌آمد و در اینجا طرح کرده‌ام:

اگر کسی می‌فهمید که چرامی بایدسهم ۵۰ درصدی ایران از دریای خزر به روس‌ها و زیر فشار آن‌ها به اقمار سابق روسیه شوروی واگذار شود و بخش مهمی از سرزمین ایران (زیر آبهاهم سرزمین محسوب است) برود وکسی آخ نگوید؟ نه ملاهای وطن فروش خائن صدایش را درآورند و نه شیدایان وطن و عاشقان مرز و بوم پیکر معشوق خود را دست بُرد زده و یغما شدهء بیگانهء روسی ببینند؟ اما هر روز بر سر واژهء خلیج عرب یا فارس غوغا برپا و نمایش‌ها و تظاهر‌ها برپا باشد و کلیک بازی‌های ملی و بین المللی در فضای مجازی خاموشی نداشته باشد؟ آیا براستی وطن هم بخش خوب و بخش بد دارد؟ چطور می‌شود خزر را باخت اما خلیج را حفظ کرد؟ وقتی ملتی به این سادگی سهم خود از یک دریای مشترک را به دشمن قویدست واگذار می‌کند تا آن دشمن، سابقه دار ایران، احتمالا در روزهای سخت حکومت اسلامی حامی و حافظ قدرت ملایان باشد، چگونه خواهد توانست مدعی حفظ خلیج فارس و گوشه‌های دیگری از خاک وطن خود باشد؟ وقتی ملتی بخشیدن ِ پاره‌ای از وطنش را به همین سادگی (که حکومت ملا‌ها خزر را بخشیده) برمی تابد و ککش نمی‌گزد، آیا نمایش‌های حماسی و میهن پرستانه حول و حوش نام خلیج فارس یک بازی مسخره به حساب نخواهند آمد، و آیا به راستی این خودِ حکومت ملایان نیست که رذیلانه و ریاکارانه برای ایزگم کردن، مدام بر طبل خلیج فارس در جنوب ایران بکوبد و مردم ایران را به هم صدایی با خود دعوت می‌کند تا خیلی بی‌صدا خیانت بزرگ او و بذل و بخشش خائنانهء او در شمال ایران با سکوتی مرگ آور از سوی ملت ایران نادیده گرفته شود؟ در این کشور چه می‌گذر؟‌ای کاش ملت ایران می‌فهمید که سهم ایران از دریای خزر نیز گوشه‌ای از مایملک ایران بوده است و حفظ آن همانقدر به وطن پرستی و عیرت ملی نیازمند بوده است که خلیج فارس. چگونه است که پیکر و اندام و وجود دریای خزر را‌‌ رها کرده‌ایم اما برای حفظ نام خلیج فارس دیگ عِرق وطنی و احساسات میهن پرستانه‌مان شب و روز قل قل می‌جوشد؟ و نمی‌دانیم بخش ایرانی دریای خزر هم در حکم‌‌ همان بخش ایرانی خلیج فارس است و از‌‌ همان ارزش وطنی و ملی برخوردار است که حفظ نام و موقعیت خلیج فارس؟ آیا نمی‌دانیم یا نمی‌خواهیم بدانیم که این هردو دو از یکی گوهرند؟
آخوند‌ها دفعه اولشان نیست که ایران را به روس‌ها (یعنی دشمنان تاریخی ایران) می‌بخشند. در زمان فتحعلیشاه قاجار هم موجب واگذاری چندین استان و شهر کشور مابه روس‌ها شده بودند و سر ایران را به تزارهای روسیه باختند. در عصر مشروطه هم شیخ فضل الله نوری ـ یعنی پدر فکری خمینی و ملاهای حاکم که سی و سه سال است خاک کشور ما را به توبره کشیده‌اند، زیر پرچم روس و پا به پای چکمه پوشان ارتش تزاری و دست به دست لیاخوف فرمانده روسی مجلس نوپای ملی ما را به توپ می‌بستند و نمایندگان مجلس ما و بهترین متفکران ایران را کشتند یا فراری دادند. در دوران ما هم گویا اسلام عزیز که در لباس فقیه بر هست و نیست ایرانیان چنگ انداخته، برای حفظ و دوام خود به روس‌ها و چینی‌ها نیازمند است. جالب است که کار الله در ایران به جایی رسیده است «حکومت و امام زمان او» را می‌باید بی‌خدا‌ترین و «کافر»‌ترین حکومتگران «خدانا‌شناس» و غیر دینی و حتی ضد دینی‌ترین حکومت‌های جهان شمرده می‌شوند، یعنی کمونیست‌ها و ماتریالیست‌های چینی و مافیای میراث خوار بلشویسم روسی محافظت کنند.
گویی «خدا» (یعنی الله ملایان) در ایران ناگزیر است که برای حفظ حکومتش بخشی از ایران را به بی‌خدایان و «کافران» ببخشد!! امتیاز نفت و گاز ایران را برای سال‌های آتی در اختیار چینی‌ها قرار می‌دهد و حمایت بین المللی آنان را به عنوان پیش قسط ایرانفروشی از آنان دریافت می‌کند و مهر نماز و تسبیح و قرآنش را هم از این کشور «خدانا‌شناس» وارد می‌کند. خدایا (ای خدایی که حکومت اسلام عزیز مدعی تو ست) اگر روسیه و چین نبودند، چگونه قدرت سیاسی و نظامی‌ات را که از سوی ملایان شیعی در ایران نمایندگی می‌شود حفظ می‌کردی؟ خدایا، بهتر است بروی فکری به حال خدایی ی خودت بکنی! اینکه طرز خدا بودن نیست!!!  
م. سحر / پاریس /
۱۳/۴/۲۰۱۲

هیچ نظری موجود نیست: